Υγιεινό πρωινό με προϊόντα «The Nutlers»

Υγιεινό πρωινό με  προϊόντα «The Nutlers»

Υγιεινό πρωινό με προϊόντα «The Nutlers»

Ένα πλούσιο πρωινό βοηθά στην καλύτερη δυνατή λειτουργία του οργανισμού, σωματική και πνευματική, δίνοντας τη δυνατότητα να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καθημερινών δραστηριοτήτων.

Επίσης, η τακτική κατανάλωση πρωινού μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους με την αύξηση του μεταβολισμού και την αύξηση του κορεσμού, ώστε να μην τρώμε περισσότερο μετά για να αντισταθμίσουμε την πείνα μας. Για παράδειγμα, μια συστηματική ανασκόπηση του 2011 που δημοσιεύτηκε στο Obesity ανέλυσε 153 μελέτες που σχετίζονται με τη διατροφική συμπεριφορά και το βάρος, σημειώνοντας ότι ορισμένες μικρές μελέτες έχουν βρει μια πιθανή σχέση ανάμεσα στην κατανάλωση πρωινού και το αδυνάτισμα.

Επίσης, μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση πρωινού από ενηλίκους προσφέρει όχι μόνο την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας, αλλά 2 με 5 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να καλύψουμε τα 2/3 των συνιστώμενων ημερήσιων προσλήψεων στις περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα, συμπεριλαμβανομένου και του σιδήρου.

Μάλιστα, άτομα που παίρνουν πρωινό εμφανίζουν σπανιότερα κατάθλιψη, άγχος ή υπερκινητικότητα. Επίσης, σκέφτονται γρηγορότερα και πιο καθαρά, αισθάνονται λιγότερη κούραση και υπνηλία και έχουν μικρότερες πιθανότητες να παραπονεθούν για πρωινούς πόνους στην κοιλιά και ζαλάδα.

Ιδιαίτερης σημασίας, όμως, δεν είναι μόνο η ύπαρξη του πρωινού ως γεύματος, αλλά και η ποιότητά του, ιδιαιτέρως αν ανήκεις στις ομάδες εκείνες των ανθρώπων που αναζητούν πηγές πρωτεϊνών και υδατανθράκων σε προϊόντα χωρίς γλουτένη και λακτόζη. Κι αν έχεις αμφιβολίες για το αν το gluten και lacto free πρωινό σου θα είναι free κι από γεύση, να σε ενημερώσουμε πως υπάρχουν πολλά προϊόντα που αν τα χρησιμοποιήσεις σωστά θα φας γευστικότατα γεύματα.

Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις φυτικά βούτυρα καρπών-υπερτροφών, όπως το βούτυρο αμυγδάλου, το φυστικοβούτυρο, το βούτυρο από κάσιους και το φουντουκοβούτυρο, στο smoothie σου. Έχετε βαρεθεί τη βανίλια, τη σοκολάτα και τα γλυκαντικά στα smoothies σας; Μια κουταλιά βουτύρου από καρπούς θα ενισχύσει όχι μόνο γευστικά, αλλά και θρεπτικά το smoothie σας. Βάλε φρούτα, ένα βούτυρο καρπών-υπερτροφών (αν σου αρέσει η σοκολάτα μπορείς να προσθέσεις βούτυρο αμυγδάλου με κακάο), γάλα αμυγδάλου ή καρύδας και καλή σου μέρα.

Μπορείς επίσης να φτιάξεις μπάρες με φυτικά βούτυρα για ένα γρήγορο απολαυστικό πρωινό και δεκατιανό. Μάλιστα, αν αποθηκεύσεις τις μπάρες σε γυάλινο σκεύος, τότε μπορείς να τις διατηρήσεις στο ψυγείο για δύο εβδομάδες! Αν σου αρέσει το φυστικοβούτυρο, τότε γέμισε το 1/3 της κούπας με φυστικόβουτυρο, πρόσθεσε 1,5 κούπα βρώμης, 2 κουταλιές της σούπας σιρόπι αγαύης ή σιρόπι σφενδάμου, 1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα Κεϋλάνης σε σκόνη, 1 κουταλάκι του κακάο άγλυκο, μισό κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ σε σκόνη, 1 κούπα σταφίδες. Στη συνέχεια, άπλωσε αντικολλητικό χαρτί σε ένα ταψάκι. Ζέστανε σε ένα κατσαρολάκι σε χαμηλή θερμοκρασία το σιρόπι αγαύης με το φυστικοβούτυρο ανακατεύοντας με ξύλινη κουτάλα. Όταν το φυστικοβούτυρο με το σιρόπι λιώσουν, απόσυρέ τα από τη φωτιά, πρόσθεσε όλα τα υπόλοιπα υλικά εκτός από τη μαύρη σοκολάτα  και ανακάτεψε. Μετά, άπλωσε το μείγμα στο ταψάκι με το αντικολλητικό χαρτί και σκέπασέ το με ένα ακόμα φύλλο χαρτιού, πιέζοντας με τα χέρια σου ή με μία σπάτουλα για να γίνει το μείγμα πιο συμπαγές. Το αφήνεις για 10 λεπτά στο ψυγείο να κρυώσει και μετά με ένα μαχαιράκι κόβεις τις μπάρες στο μέγεθος της αρεσκείας σου.

Επίσης, μια άλλη επιλογή που έχεις είναι να παρασκευάσεις πεντανόστιμα μπισκοτάκια χωρίς αλεύρι, ζάχαρη και ζωικό βούτυρο. Πώς; Για να βγάλεις περίπου 30 με 40 μπισκότα θα χρειαστείς 1 κουταλιά τριμμένο λιναρόσπορο, ¼ κουταλάκι αλάτι, 3 κουταλιές ζεστό νερό, 80γρ. ζάχαρη καρύδας, 130γρ. βούτυρο κάσιους, 1 κουταλιά μηλόξιδο, 180γρ. μελάσα, 1 ¼ κουταλάκι τριμμένο τζίντζερ, 1 κουταλάκι εκχύλισμα βανίλιας, 340γρ. αλεύρι ολικής από δίκοκκο σιτάρι (ζέας), 1 ½ κουταλάκι μαγειρική σόδα, 1 ¼ κουτ. γλυκού τριμμένη κανέλα, ¼ κουταλάκι τριμμένο γαρύφαλλο.

Βάζεις σε ένα ποτηράκι τον λιναρόσπορο και το ζεστό νερό. Ανακατεύεις και αφήνεις λίγο στην άκρη μέχρι να πήξει λίγο. Ο χρόνος που θα χρειαστεί μπορεί να διαφέρει, ανάλογα με τον λιναρόσπορο, από 10 λεπτά μέχρι 20. Κατόπιν, σε ένα μεγάλο και βαθύ μπολ βάζεις τη ζάχαρη καρύδας, το βούτυρο κάσιους, τη μελάσα, το ξύδι, την βανίλια. Τα ανακτεύεις με το μίξερ για 1 λεπτό περίπου μέχρι να ομογενοποιηθούν. Σε δεύτερο μπολ ανακατεύεις το αλεύρι ζέας με τη μαγειρική σόδα, τα μπαχαρικά και το αλάτι, μετά, τα ρίχνεις στο μπολ με τα υγρά υλικά και ζυμώνεις. Η ζύμη σου θα πρέπει να είναι αρκετά σφιχτή για να καταλάβεις πως είναι έτοιμη. Τότε, αφού την τυλίξεις σε μια πλαστική μεμβράνη, τη βάζεις στο ψυγείο για τουλάχιστον μία ώρα. Αν έχεις χρόνο μπορείς να την αφήσεις και ολόκληρη νύχτα. Αφού περάσει η ώρα, προθέρμανε τον φούρνο στους 180 βαθμούς και στρώσε 2-3 λαμαρίνες με αντικολλητικό χαρτί. Βγάλε τη ζύμη από το ψυγείο και κόψτην στη μέση. Κράτησε τη μισή ζύμη για να δουλέψεις και βάλε την υπόλοιπη στο ψυγείο μέχρι να την χρειαστείς.  Άνοιξε τη ζύμη ανάμεσα σε δύο κομμάτια από αντικολλητικό χαρτί, έχοντας αλευρώσει ελαφρά το κάτω (αυτό για να μην κολλάνε τα μπισκότα στο χαρτί). Άνοιξε την σε πάχος 4 χιλιοστών περίπου. Μεταφέρεις τα μπισκότα σε λαμαρίνα και πριν τα ψήσεις και τα βάζεις για 10 λεπτά περίπου στο ψυγείο, για να διατηρήσουν το σχήμα τους. Μετά, τα ψήνεις για 9-11 λεπτά και τα αφήνεις να κρυώσουν τελείως πριν τα γευτείς.

Τέλος, αν σε κουράζει να μπαίνεις στην κουζίνα ακόμα και για vegan γεύματα, μπορείς πολύ απλά να πάρεις το αγαπημένο σου βούτυρο καρπών-υπερτροφών και να το χρησιμοποιήσεις για άλειμμα. Προτίμησε τα φυτικά βούτυρα The Nutlers, που παρασκευάζονται από εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες, χωρίς τη χρήση πρόσθετων συντηρητικών, ζάχαρης και φοινικέλαιου. Με οδηγό τις αξίες μας για τροφές 100% φυσικές, με τη χαμηλότερη δυνατή επεξεργασία, παράγουμε προϊόντα που συμβάλλουν στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Θα τα βρεις ΕΔΩ.

13 day ago