#MenoumeSpiti αλλά προσέχουμε το βάρος μας!

#MenoumeSpiti αλλά προσέχουμε το βάρος μας!

#MenoumeSpiti αλλά προσέχουμε το βάρος μας!

Όσο περνούν οι μέρες που #ΜένουμεΣπίτι, τόσο πρέπει να καταλάβουμε ότι οι επιδρομές στο ψυγείο ή το να γίνουμε Master Chef δεν θα μας βγουν σε καλό, ειδικά αν η καραντίνα διαρκέσει πολύ περισσότερο από όσο υπολογίζουμε. Για αυτό ας δούμε μερικά tips για το πώς μπορούμε να προσέξουμε το βάρος μας, ενώ περνάμε άπλετο χρόνο στο σπίτι:

  • Καλό είναι να τρώμε ανά 2,5 ώρες, διότι αυτό θα περιορίσει την επιθυμία για γλυκά.
  • Πίνουμε, επιπλέον, πολλά υγρά. Χωρίς πρόσθετα  γλυκαντικά, εννοείται.
  • Προσθέτουμε σαλάτες με ελαιόλαδο στο μεσημεριανό και βραδινό γεύμα, γιατί υπάρχει ανάγκη για ενίσχυση του οργανισμού με αντιοξειδωτικά, που θα βελτιώσουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Δεν γεμίζουμε το καρότσι του σουπερμάρκετ με , τα οποία μπορούν να αντικατασταθούν με σπιτικό ρυζόγαλο και γιαούρτι με μέλι ή φρούτα με μέλι. Αν παρόλα αυτά, η επιθυμία για γλυκό είναι μεγάλη, τότε, αντικαθιστούμε τη σοκολάτα με μια  μπάρα δημητριακών.
  • Αποφεύγουμε το  αλάτι. Εκτός από κατακράτηση, σύμφωνα με μελέτη Γερμανών επιστημόνων, το αλάτι εξασθενεί την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος, κάτι που δεν το θέλουμε εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού.
  • Εντάσσουμε στην καθημερινότητά μας την όποια κίνηση μπορούμε να κάνουμε μέσα στο σπίτι, μικρό ή μεγάλο, ανάλογα με τον χώρο μας. Υπάρχουν αμέτρητα home workouts βίντεο στο YouTube είτε για εργένηδες -άνδρες και γυναίκες-, είτε για ζευγάρια, είτε για οικογένειες με παιδιά. Ειδικά, αν έχουμε παιδιά, ο συνδυασμός παιχνιδιού με άσκηση θα βοηθήσει και στην καλή ψυχολογία.
  • Σημειώνεται ότι τα μέλη της Ένωσης Διαιτολόγων- Διατροφολόγων Ελλάδας (ΕΔΔΕ), λόγω του ειδικού καθεστώτος που βιώνουμε αυτή την περίοδο, χρησιμοποιούν την τεχνολογία, στέλνοντας ηλεκτρονικά μηνύματα, στα οποία αναγράφονται οι βασικές οδηγίες, προκειμένου οι καταναλωτές να μην αποκτήσουν περιττό βάρος κατά τη διάρκεια του περιορισμού στο σπίτι. Σε ειδικές περιπτώσεις, μάλιστα, που αφορούν σε νεφροπαθείς, διαβητικούς, υπέρβαρους, αλλά και άτομα που πάσχουν από ανορεξία, γίνονται online συνεδρίες.
  • Αν παρόλα τα παραπάνω, ο εγκλεισμός εξακολουθεί και μας προκαλεί επιθυμία για τσιμπολόγημα, τότε μπορούμε να καταφύγουμε σε φαρμακευτικά προϊόντα που συμβάλλουν στη  μείωση της όρεξης.
7 months ago